פרסום מודעות אבל בעיתון הארץ

פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ – הדרך הטובה ביותר להביא את הבשורה הקשה לידיעת הרבים

מותו של אדם קרוב הוא אירוע קשה וכואב עבור המשפחה והחברים. חשוב ביותר למצוא את הדרך המתאימה והמכובדת ביותר על מנת להודיע על הפטירה למכרים רבים ככל האפשר, ולאפשר להם לחלוק כבוד אחרון לנפטר, וכן לנחם את המשפחה האבלה. הדרך המקובלת ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרסום מודעת אבל בעיתון.

אחת האפשרויות הטובות ביותר לפרסום מודעת אבל היא בעיתון הארץ. הארץ הוא עיתון ותיק ונפוץ ביותר בישראל, עם תפוצה יומית של כ-70,000 עותקים בשבת, ולמעלה מ-200,000 קוראים מדי יום. פרסום מודעת אבל בהארץ יביא את הבשורה הקשה לידיעת אלפי אנשים בכל רחבי הארץ.

במקביל לפרסום מודעת אבל, ניתן לפרסם גם מודעת תנחומים. מודעה מסוג זה אינה מפורסמת על-ידי משפחת הנפטר, אלא על-ידי קולגות, מכרים, חברות וארגונים בהם עבד הנפטר וכדומה. מטרתה של מודעת התנחומים היא ניחום משפחת הנפטר והבעת השתתפות בצערם.

בחלוף 11 חודשים, שנה או יותר – ניתן גם לפרסם בהארץ מודעת אזכרה לכבוד הנפטר. פרסום מודעה כזו בעיתון יאפשר להזמין מכרים וקרובים לטקס האזכרה ולחלוק כבוד לזכר הנפטר.

יתרונות פרסום מודעת אבל בהארץ:

הפצה בקרב קהל יעד איכותי

כאמור, הארץ הוא עיתון יומי המגיע לבתים רבים בישראל. מודעת האבל תגיע לאלפי משפחות מדי יום, ותאפשר להביא את הבשורה המרה למספר רב של בתים בו-זמנית. זאת בניגוד לעיתונות מקומית לדוגמא או פוסט נקודתי בפייסבוק.

אמינות ויוקרה

הארץ נחשב לעיתון האיכותי והיוקרתי ביותר בישראל. פרסום מודעת אבל בהארץ מקנה תחושה של רשמיות ואמינות. מודעה בהארץ תתפס כבשורה רשמית ומהימנה על הפטירה.

שימור לאורך שנים

ניתן לשמור את מודעת האבל שפורסמה בהארץ בארכיון העיתון. כך ניתן לשמר ולכבד את זכרו של הנפטר לדורות הבאים.

פרסום מהיר ופשוט

תהליך פרסום מודעת האבל בהארץ הוא פשוט וקל. ניתן לשלוח את נוסח המודעה דרך הוואטסאפ או המייל ותוך דקות המודעה יכולה לרדת לדפוס לאחר אישורכם. התהליך אינו מצריך הגעה פיזית למערכת או בירורים מייגעים.

עיצוב מכובד ואסתטי

מודעות האבל בהארץ מעוצבות בצורה אחידה. המודעה תכבד את זכר הנפטר ואת משפחתו. ניתן לבחור בין מספר גדלים של מודעות.

מחיר סביר

מחיר פרסום מודעת אבל בהארץ הוא סביר ביחס לעיתונים מתחרים. בהתחשב ביוקרה, התפוצה והחשיפה בקרב קהל היעד הרלוונטי, המחיר הוא הוגן ונגיש יחסית.

נוסח מודעת אבל בהארץ

בשלב הזמנת מודעת האבל, יש לשלוח מידע מנחה על מנת שנוכל לבנות את המודעה.

פרטים שיכולים לעזור בבניית נוסח המודעה:

שם מלא של הנפטר/ת

במקרה של שיבה טובה

גיל הנפטר/ת (אופציונלי)

תארים של הנפטר כגון "הבעל היקר" או "האב האהוב"

פרטי הלוויה והשבעה

שמות המשפחה האבלה

חשוב לשמור על נוסח מכובד ורגוע. נוכל לעזור בניסוח המודעה או לשלוח נוסחים  קיימים של מודעות אבל כהשראה.

המלצתנו להוסיף כמה מילים אישיות אודות פעלו של הנפטר/ת –

נקודות ציון חשובות שעבר/ה בחייו שהייתם מעוניינים לשתף עבור מי שהכיר ורוצה לחלוק כבוד אחרון.

מהן עלויות פרסום מודעת אבל בהארץ?

מחיר מודעת אבל בהארץ משתנה בעיקר בהתאם לגודל המודעה. המחירים מפורטים בהרחבה, בהתאם לגדלי מודעות שונים, בדף המחירון לפרסום מודעת אבל בהארץ.

סיכום ומסקנות

פרסום מודעת אבל, מודעת פטירה, מודעת השתתפות בצער או מודעת תנחומים בהארץ היא ככל הנראה הדרך הטובה והיעילה ביותר להביא לידיעת מספר רב ככל האפשר של אנשים את בשורת הפטירה של יקיר או קיום האזכרה לזכרו. עם תפוצה יומית רחבה במיוחד, מודעת אבל בהארץ תאפשר הפצה נרחבת של המידע.

בנוסף, מדובר בעיתון בעל יוקרה ומהימנות גבוהה, כך שהבשורה תתקבל כרשמית ואמינה. פרסום המודעה הוא תהליך פשוט, מהיר ונוח. המחיר של המודעה הוא הוגן וסביר ביחס לערכה. לכן, פרסום מודעת אבל בהארץ היא בחירה מושכלת ומומלצת.

אתם משאירים פרטים ואנחנו מייד חוזרים

כדי להפוך את הפנייה ליעילה יותר, באפשרותכם לכתוב לנו בעניין המודעה שאתם מבקשים לפרסם, כדי שנגיע מוכנים לשיחה… :)